Ketika Ku Bersujud..

Hanya Sang Pencipta tempat ku mengadu..

Seorang Rabbi Yahudi-Zionis, Mordachi Elyaho telah mengeluarkan arahan yang mengizinkan membunuh perempuan dan anak-anak Palestin. Dan, menurut Rabbi itu, setiap orang Yahudi akan membebaskan mereka dari setiap tuduhan atas tindakan menyerang orang-orang Palestina.

Menurut akhbar dari Arab Saudi, Al-Watan, bahawa Rabbi itu menegaskan pandangannya, bahawa serangan Israel di Gaza sesuai dengan ajaran agama Yahudi yang menganggap jenayah seperti itu sebagai: " Bentuk hukuman kepada musuh".

Pemimpin Rabbi Yahudi menyatakan bahawa sama sekali tidak akan serik melakukan pembunuhan terhadap orang Palestina. Walau berapa jumlah orang Palestin yang mati, ujar Rabbi itu.

Rabbi, Mordachi Elyaho, yang berpegang kepada ayat dalam Kitab Talmud, yang merupakan pedoman dari agama yang sekarang popular di kalangan Yahudi-Zionist,

Rabbi Mordachi telah mengirimkan pula surat kepada Perdana Menteri Israel, Ehud Olmert, semuka penuh dalam akhbar mingguan, yang berisi artikel yang menyuruh orang-orang Yahudi, tentang hukuman terhadap musuh sesuai dengan etika perang dalam Taurat.

"Pandangan Rabbi Mordachi telah diterapkan terhadap penduduk Gaza, dan orang Palestina yang tinggal di Gaza harus menanggung akibatnya, dan mereka semua harus memikul tanggung jawab, kerana mereka tidak melakukan apa-apa untuk menghentikan serangan roket yang dilakukan Brigade al-Qassam" kata Elyaho, dalam suratnya ke Olmert.

Rabbi Yahudi, Mordachi meminta pemerintah Israel, terutama Olmert melanjutkan operasi tentera ke Gaza.

Menurut Mordachi, semua tindakan yang dilakukan oleh pemerintah Perdana Menteri Olmert, yang bertujuan untuk : "Menghancurkan orang-orang Palestina yang sudah bersalah, merupakan tindakan yang sah".

Yesrael Rozin, seorang panganut Talmud yang fanatik, juga mengatakan bahawa hukum Taurat menetapkan pembunuhan laki-laki, anak-anak, perempuan, tua, bayi, dan haiwan [dari musuh], tambahnya.

Dari Kitab Talmud, Rabbi Sholomon Elyaho menyatakan : "Jika kita membunuh 100 orang Palestina, tetapi orang Palestin itu tetap menolak untuk menghentikan serangan roketnya, kita harus membunuh orang Palestin 1000, dan jika kita membunuh orang Palestin 1000, tetapi orang Palestin tidak menghentikan serangan roketnya ke Israel, maka kita harus membunuh 10.000 orang Palestina, dan kami harus terus membunuh orang Palestin, meskipun jumlah orang Palestin yang dibunuh sudah mencapai satu juta, dan waktu harus dihabiskan membunuh orang-orang Palelstina ", tegas Rabbi Sholomon

Dalam Mazmur mengatakan: " Aku harus terus membunuh musuh dan menangkap mereka, dan aku tidak akan berhenti sampai mereka benar-benar habis ", menurut Talmud. Jadi, orang-orang Zionis-Israel, tidak akan pernah berhenti membunuh orang-orang Palestin.

Mereka akan terus membunuh dan membunuh, sampai orang Palestin habis. Ini sudah menjadi keyakinan mereka

Sumber: http://nowforeverkit.blogspot.com/

0 comments:

Post a Comment

Followers

Datang Singgah

Jom relax

Untuk sesape yg ngantuk mse study or tension time nak exams..Rajin2lah amalkan yek..
Tuzki Bunny Emoticon


Tuzki Bunny Emoticon
Firstly, sebagai warm-up..wat tai-chi dulu..


Tuzki Bunny Emoticon
Goyangkan kepala dan badan ke kiri dan ke kanan.. Biar hilang lenguh tue..


Tuzki Bunny Emoticon
Pandanglah ke hadapan..ngeh2


Tuzki Bunny Emoticon
Tiru mcm nie plak..


Tuzki Bunny Emoticon
Jgn putus kepala sudah..


Tuzki Bunny Emoticon
Lalalalala..


Tuzki Bunny Emoticon
Buat2 cam x der masalah.. Grakkan tgn anda begitu yek..


Tuzki Bunny Emoticon
Ke kiri..ke kanan..Ke kiri semula..yeah..


Tuzki Bunny Emoticon
Jika masih mengantuk, buat secara agresif pulak..hehe


Tuzki Bunny Emoticon
Hilangkan segala stress dan riso..


Tuzki Bunny Emoticon
Menari pun bleh..x yah peduli jika org kate sewel..


Tuzki Bunny Emoticon
Kaco member sebelah..


Tuzki Bunny Emoticon
jgn lupe tarian arnab yg mantap dan sepenuh hati yek..


Tuzki Bunny Emoticon
Lastly, kalo ngantuk thp dewa gak, hentak kepala anda biar terjaga.. Lakukan dgn pengawasan org dewasa k..

Selamat Mencuba!